- Ніхто нікому нічого не винен. Забудьте слово «винен», викресліть його зі свого лексикону.
- Не повертайтеся до людей, які вас зрадили. Вони не змінюються.
- Не смійтеся з чужих мрій.
- Якщо пообіцяли передзвонити — передзвоніть.
- Проводьте більше часу з батьками — момент, коли їх не стане, завжди настає несподівано.
- Запізнюєтесь? Знайдіть спосіб попередити про це.
- Не дивіться телевізор. Ніколи.
- Прийшла в голову ідея? Запишіть її.
- Займайтеся спортом — це чудово прочищає мозок.
- Відмовтеся від звички постійно скаржитися. Чужі проблеми мало кого цікавлять.
- Не поширюйте плітки.
- У складних ситуаціях краще виспіться. А ще корисно пам'ятати: «Все минає, і це також мине». Так говорив цар Соломон — мудрий був чоловік.
- Є така річ, як «рухатися далі». Спробуйте, і вам точно стане легше.
- Навіть у сильній сварці не намагайтеся зачепити людину за живе. Ви, скоріше за все, помиритеся, а слова залишаться в пам’яті назавжди.
- Говоріть правду — тоді не доведеться нічого запам’ятовувати.
- Починайте день із найважчих і найнеприємніших справ.
- Вмійте визнавати свої помилки.
-
-
- ОБРАНІ
-
- ДОСЛІДЖУВАТИ
-
-
-
-
-
-
-
-
-
17 «ЗОЛОТИХ» ПРАВИЛ УСПІШНОЇ ЛЮДИНИ

Пошук
Категорії
- Краса та здоров'я
- Розвиток
- Товари
- Подорожі
- Заробіток в інтернеті
- Фільми
- Airdrop
- Кулінарія
- Ігри та розваги
- Сад та город
- Здоровя та медецина
- Криптовалюти та торгівля
- Шопінг
- Музика
- Інтернет та розваги
- Спорт
- Інше
Детальніше
Як зробити так, щоб клієнт погодився на всі умови
Уявіть ситуацію: ви три дні в пустелі, вода та їжа майже закінчилися, сил уже немає, а де...
Lens Protocol.Інструкції щодо виконання завдань і активностей
Діяльність в основній мережі
Новий
Вирішена
Lens запустив...
8 варіантів, куди інвестувати гроші
Інвестиції – це ефективний спосіб примножити капітал і створити пасивний дохід. Але важливо...
Синдром «жаби в кип’ятку»: порочний круг, який виснажує нас емоційно
Басня Олів'є Клерка про «жабу в кип'ятку» заснована на реальному фізичному...
Розробка цінової політики
Цінова політика – це ключовий інструмент маркетингу, що впливає на конкурентоспроможність...