-
Складіть список стратегічних пріоритетів
Замість того, щоб перераховувати всі завдання, які ви хочете виконати в бізнесі (оновлення сайту, пошук нового SEO-спеціаліста, шість нових проектів, згадки в пресі тощо), зосередьтесь на тому, яка з цих цілей має найвищий стратегічний пріоритет. Запишіть всі задачі, які ви вважаєте важливими для цього року, і визначте ті, які принесуть найбільшу користь вашому проекту. Приділяйте найбільшу увагу саме цим аспектам. Як тільки ви визначите пріоритети на рік, складіть графік з 3 ключових завдань для кожного кварталу. Це стане орієнтиром, до якого ви будете повертатись протягом року для коригування планів. (ключові слова: продуктивність, стратегічні пріоритети, бізнес-цілі, планування, ефективність) -
Делегуйте проекти правильним співробітникам
Одна з головних пасток у бізнесі — спроба зробити все самому. Якщо у вас є команда, переконайтесь, що ви делегуєте не тільки дрібні завдання, але й серйозні проекти тим співробітникам, які підходять для їх виконання. Чітко визначайте кінцевий результат, щоб мінімізувати непорозуміння і суперечності в роботі. Найголовніше — дайте команді зрозуміти, які мотиви стоять за цими проектами, і як їх успішне виконання сприяє досягненню загальних цілей. Надайте команді свободу і дозволяйте їм брати на себе відповідальність за проекти і завдання. Це допоможе розширити можливості вашої команди та компанії, а також звільнить ваш час для важливіших задач. (ключові слова: делегування, команда, бізнес, ефективність, відповідальність, управління) -
Візуалізуйте свій шлях і відштовхуйтесь від зворотного
Ця техніка застосовна не лише до бізнесу, а й до особистого життя. Спробуйте почати з кінця (результату) і рухатись до початку. Наприклад, якщо ваша мета — продати товар на суму 100 000$ у наступному місяці, уявіть, що ця ціль вже виконана. Що ви підготували в попередньому місяці, які дії вжили, щоб досягти цього результату? Цей метод часто використовують для перевірки текстів: читаючи з кінця, легше виявити помилки, які не помітні при звичайному перегляді. Спробуйте це на практиці. (ключові слова: візуалізація, продуктивність, бізнес-цілі, ефективність, досягнення цілей) -
Конспект для покращень
Сконцентруйтесь на чомусь одному, незалежно від того, чи це ваш бізнес чи будь-яка інша діяльність. Почніть щодня записувати ваші дії. Якщо виконане завдання принесло користь, позначте це певним знаком, а якщо ні — зазначте зворотний результат. Систематизуючи та аналізуючи свої дії, ви зрозумієте, які з них є ефективними, а які — ні. Виключайте те, що не приносить результату, і більше часу приділяйте корисним та продуктивним діям. (ключові слова: покращення, продуктивність, аналіз, ефективність, саморозвиток)