Основи графічного дизайну
Основи графічного дизайну
Отже, ти хочеш бути графічним дизайнером? Ласкаво просимо на цей курс «Основи графічного дизайну», який навчить вас усього, що вам потрібно знати, щоб почати.
По-перше, що таке графічний дизайн?
«Графічний дизайн — це створення візуального контенту з комунікаційною метою. Це те, що робить дизайн дизайном, а не мистецтвом».
Графічні дизайнери використовують поєднання візуальних елементів, таких як зображення, типографіка, логотипи та складні макети сторінок, щоб передавати ідеї. Графічний дизайн важливий, оскільки окрім того, що щось виглядає візуально приголомшливо, він також організовує складну інформацію, яку потрібно надати найбільш зрозумілим способом.
Історія графічного дизайну
Перш ніж розпочати курс, давайте швидко поглянемо на історію графічного дизайну. Ось основний графік:
- 38 000 років до нашої ери : люди почали створювати наскальні малюнки, першу відому форму візуального спілкування.
- 3000 р. до н.е .: Шумери створили перші писемні мови з метою запису торгівлі та інвентарю. Найдавніші мови були логографічними, тобто вони використовували значки для представлення цілих слів і понять.
- 200 рік нашої ери : люди в Китаї використовували дерев’яні рельєфи для друку на шовку, одязі та папері.
- 1040 : у Пекіні винайдено перший у світі друкарський верстат із рухомим шрифтом із порцеляни.
- 1455 : Йоганн Гутенберг розробив рухомий шрифт і друкарський верстат, використовуючи його для друку копії Біблії. Винахід дозволив масово випускати книги.
- 1760–1840: Промислова революція принесла нові технології друку для підвищення ефективності, такі як літографія та, зрештою, хромолітографія.
- Початок 20-го століття: друкарня відіграла набагато більшу роль завдяки науці, плакатам, газетам і рекламі. Ці роки були сповнені мистецьких рухів, які сильно вплинули на тенденції дизайну, наприклад Bauhaus і Swiss Design.
- З кінця 20-го століття до сьогодні : винахід комп’ютерів, програмного забезпечення, як-от Photoshop, та Інтернету проклав шлях для нових дисциплін дизайну, таких як веб-дизайн, інтерактивний дизайн, інтерфейс користувача, UX, дизайн цифрових продуктів і безліч інших цифрових дизайнів.
Теорія та принципи дизайну
Кожен елемент дизайну складається з основних принципів дизайну, таких як:
- відповідна колірна палітра
- ретельно підібраний шрифт
- ретельно наберіть текст
У цьому розділі ми розглянемо принципи дизайну, теорію кольору, лексику та елементи типографіки. Але спочатку давайте почнемо з визначення ролі графічного дизайнера. У 1922 році Вільям Еддісон Двіггінс написав статтю «Новий вид друку вимагає нового дизайну». У ньому він точно описав свою роль:
Ми можемо спілкуватися через логотипи, системи брендів, макети, артефакти дизайну, супутні матеріали тощо. Але все це допомагає бренду, книзі чи організації упорядкувати та уточнити інформацію, розповісти історію та, зрештою, зв’язатися з людьми значущим чином.
Основні принципи проектування
Принципи дизайну — це набір правил, яких дизайнери можуть дотримуватися під час створення композиції для створення візуально приємного твору. Мета цих правил — донести повідомлення найбільш організованим і функціональним способом. Отже, давайте розглянемо кожен із цих принципів.
Баланс
Будь-який елемент, розміщений на сторінці, має візуальну вагу. Він може варіюватися від форми до розміру, кольору та текстури. Щоб зробити дизайн стабільним або збалансованим, елементи повинні мати певний масштаб. Відсутність балансу зробить ваш дизайн важким з одного боку і порожнім з протилежного.
Ви можете мати симетричний або асиметричний баланс. Симетричний баланс — це коли елементи з правого боку мають таку ж візуальну вагу, що й елементи з лівого боку. Асиметричні конструкції мають різні елементи зліва і справа, але однакову візуальну вагу.
Єдність
Єдність — це гармонія, створена всіма елементами дизайнерського виробу. Використання схожих кольорів, які органічно поєднують і поєднують елементи, створює враження, ніби вони пов’язані одне з одним. Ви можете досягти єдності, створивши чіткі взаємозв’язки між візуальними елементами.
Відсутність єдності зробить ваш дизайн безладним і заплутаним. Мало того, глядачів привабить не той елемент дизайну, і вони не отримають чіткого повідомлення.
Контраст
Контраст означає рівень відмінності між елементами дизайну для створення візуальної ієрархії. Завдяки варіації певні елементи виділяються більше, ніж інші, і ви можете застосовувати контраст за допомогою кольорів, текстур, розмірів і форм. Контраст також може створити точку фокусування, привертаючи погляди глядачів до певних елементів.
Повторення
Використання повторюваних елементів у макеті може бути приємним для користувача. Повторення — це повторення одного елемента в дизайні. Ми можемо назвати сітку повторенням ліній, оскільки вона створює певну послідовність. Повторення також може бути досягнуто шляхом повторення елементів у дизайні, як-от логотип або слоган у проекті розвитку бренду.
Візерунок
Візерунок означає повторення більш ніж одного елемента дизайну. У той час як повторення зосереджено на повторюваному одному елементі, візерунок стосується кількох елементів, які повторюються в дизайні, наприклад шпалер і фону.
Ритм
Ритм — це візуальний темп поєднання елементів, що використовується багаторазово та з варіаціями. Це дає відчуття організованого руху. Ритм — принцип дизайну, який зазвичай прихований у творах мистецтва, а в дизайні він не такий очевидний.
Рух
Це стосується шляху, яким очі глядача проходять крізь композицію. Рух у композиції викликає інтерес до динамічної гри, яка захоплює глядача. Він може бути створений з ритмом при багаторазовому використанні варіації елемента.
Наголос
Акцент — це стратегія привернення уваги глядача до певного елементу дизайну. Це може бути кнопка, веб-сайт, зображення тощо. Мета — створити щось, що виділятиметься на решті сторінки.
Пропорція
Пропорція - це відчуття єдності, яке виникає, коли всі елементи в композиції добре поєднуються один з одним. Пропорція, як принцип дизайну, не обов’язково відноситься до розміру одного елемента, а до співвідношення двох або більше елементів. Наприклад, в ієрархії макетів частка заголовка порівняно з підписом до фотографії має бути більшою, оскільки заголовок є найважливішим елементом. Менші елементи мають менше значення.
Гармонія
Гармонія як принцип дизайну — це відчуття цілісності між елементами композиції. Елементи не повинні бути повністю однаковими або абсолютно різними, але певним чином пов’язані. Кольорові палітри або схожі текстури можуть створити відчуття єдності між різними компонентами.
Різноманітність
Згідно з принципами дизайну, різноманітність полягає у створенні візуального інтересу, який зацікавить глядачів або користувачів вашим дизайном. Утримуючи їхню увагу та керуючи композицією, ви отримаєте потужний досвід. Різноманітність додає щось цікаве для створення контрасту та напруги, наприклад, змішування органічних форм із геометричними.
«Елементи та принципи мистецтва та дизайну є основою для створення композиції. Використання цих принципів допоможе вам створити цілеспрямований дизайн, надаючи функції кожному окремому елементу в композиції».
Теорія кольору
У теорії кольору кольори організовані на колірному колі. Художники та дизайнери використовують цей інструмент для створення колірних гармоній, які приємні оку та викликають певні емоції.
Колірне коло складається з трьох основних кольорів: червоного, жовтого та синього. Змішуючи ці три кольори, ми отримуємо три вторинні кольори: фіолетовий, зелений і оранжевий. А змішуючи основні і вторинні кольори, ми отримуємо три третинні кольори: синьо-зелений, синьо-фіолетовий і жовто-зелений.
Колірне коло також можна розділити на дві основні температурні групи. Теплі кольори асоціюються з сонцем, теплом, вогнем, енергією та дією, тоді як холодні кольори асоціюються зі спокоєм і миром.
Кольорові профілі/простори
Як графічні дизайнери, які працюють у друкованому та цифровому вигляді, ми повинні бути знайомі з колірними профілями або колірними просторами. Це дуже важливо знати, і це залежить від кінцевого результату проекту. RGB і CMYK — це два різні колірні простори, які використовуються для різних носіїв:
Кольорові якості
Ось деякі визначення термінів, які ми використовуємо, коли йдеться про якості кольору:
- Відтінок — будь-який колір на колірному колі. Це інше слово для кольору.
- Насиченість - це інтенсивність або чистота кольору.
- Цінність – це те, наскільки світлим чи темним є колір.
- Відтінок створюється шляхом додавання чорного до відтінку або кольору, іншими словами, затемнення кольору, щоб він був насиченим.
- Відтінок створюється шляхом додавання білого, щоб зробити колір менш інтенсивним.
- Тон створюється шляхом поєднання чорного і білого або сірого з відтінком.
Колірна гармонія
Давайте розглянемо деякі основні колірні гармонії, які допоможуть вам створити власну колірну палітру:
- Додаткова гармонія кольорів поєднує два кольори, прямо протилежні на колірному колі. Червоний і зелений або синій і жовтий є основними прикладами цього. Це допомагає створити сильний контраст.
- Гармонія розділеного додаткового кольору використовує один основний колір і два додаткових кольори. Тому замість використання додаткового кольору використовуються два кольори, розташовані симетрично навколо нього на колірному колі.
- Аналогічна колірна гармонія працює шляхом поєднання основного кольору з кольорами, розташованими поруч із ним на колірному колі. Ця колірна схема може створювати заспокійливу енергію, оскільки вона дуже легка та не має великого контрасту.
- Монохромний бере лише один основний колір із колірного кола та використовує його різні відтінки, тони чи відтінки для створення палітри. Це виглядає просто і цілісно.
- Тріадна колірна гармонія використовує три кольори, які рівномірно розподілені на колірному колі, утворюючи трикутник.
- Тетрадичні кольори - це два набори додаткових кольорів, які утворюють одну частину. Ці кольори найкраще працюють, коли один із кольорів є домінуючим у палітрі, а решта використовуються як акцентні.
Психологія кольору
Це дуже потужний інструмент для використання в графічному дизайні. Кольори мають здатність впливати на враження людини від бренду та викликати певні емоції. Подібно до того, як теплі кольори асоціюються з сонцем, а холодні кольори асоціюються з миром і спокоєм, решта кольорів у колірному колі також впливають на сприйняття та поведінку.
Є багато факторів, які слід враховувати, як-от культурне походження, стать, вік і багато інших, оскільки кольори можуть сприйматися по-різному. Але ось кілька загальних позитивних і негативних асоціацій різного кольору:
Колір | Позитивні асоціації | Негативні асоціації |
---|---|---|
Червоний | Сила, пристрасть, азарт | Злість, небезпека, агресія |
Синій Зелений | Довіра, безпека, спокій Здоров'я, надії, достатку | Холодний, беземоційний, непривітний Нудьга, застій |
Типографіка
Що таке типографіка?
Тип Анатомія
Спочатку розглянемо деякі основні терміни в анатомії типів.
- Засічки — це маленькі лапки в кінці штриха на літері чи символі. Засічки зазвичай використовуються для довгих основних копій, оскільки вони добре розбірливі.
- Виступи - це будь-яка частина малої літери, яка простягається вище висоти x, наприклад, у літерах b, d або h.
- Понижні букви — це будь-яка частина малої літери, яка простягається нижче основної лінії, наприклад, у літерах g, j, p або q.
- Вісь означає напрям штриха у формі літери, часто черпаючи натхнення з того, як можуть виглядати форми літери, намальовані пером.
- Вухо — завершальний штрих, зазвичай у верхньому правому боці миски нижнього регістру g.
- Чаша — це вигнута частина символу, яка охоплює круглі або вигнуті частини, які також називаються лічильниками, деяких літер, таких як малі b, d, o, великі D і великі B.
- Плече — це кругла частина літери, наприклад r, m або n, усі малі. Ця назва походить від того, що він нагадує людське плече.
- Основа — це головний, зазвичай вертикальний штрих форми літери, також відомий як штрих, і це основний або верхній штрих літери.
- Корінець — це головна вигнута лінія зліва направо у великих і малих літерах s. Залежно від гарнітури корінець може бути майже вертикальним або майже горизонтальним.
- Лігатури — це спеціальні символи, які є комбінацією двох окремих символів. Деякі літери можуть стикатися одна з одною під час друку, а лігатури дозволяють їм краще з’єднуватися.
- Малі літери — це малі букви шрифту.
- Великі літери в гарнітурі стосуються великих літер. Назва походить від доби металевого типу. У верхній частині регістру зберігалися великі літери.
- Стиль шрифту – це налаштування символів або регістру, наприклад курсив і всі великі букви.
- Щільність — це загальна товщина штриха будь-якого заданого шрифту. Найпоширеніші ваги – звичайні та жирні, але ваги можуть охоплювати крайні значення від дуже легких до дуже важких.
Тип класифікації
Знання різних категорій шрифтів є важливим, якщо ви хочете їх розрізняти. Ось основні категорії:
- Sans Serif : без зарубок — це шрифти без зарубок. Шрифти без зарубок є найбільш універсальною категорією гарнітур. Ви можете використовувати їх як відображувальні шрифти або довгу копію.
- Grotesque Sans Serif : ці шрифти були комерційно популярні в 1900-х роках. Вони відрізняються легким контрастом між товстими та тонкими штрихами та відкритою діафрагмою в деяких символах.
- Neo-Grotesque Sans Serifs — це вдосконалені версії, які з’явилися пізніше та мали бути більш нейтральними та розбірливими. Вони відрізняються рівномірним ходом і закритою діафрагмою.
- Гуманістичні шрифти без засічок засновані на пропорціях капітелів у римському стилі, а деякі символи мають каліграфічний вплив. Вони відрізняються вищим контрастом між штрихами та ширшою діафрагмою.
- Геометричні шрифти без засічок зазвичай мають круглі чаші та прямокутні пропорції. Вони не мають контрасту штрихів, але більш рівномірні та мають повну вертикальну вісь.
- Шрифти із засічками : шрифти із засічками мають засічки, маленькі ніжки в кінці штриха на символі. Шрифти із засічками можна використовувати як основний текст, оскільки вони легко читаються та дуже зручні для ока.
- Старі засічки були розроблені між 15-м і 18-м століттями, щоб використовуватися як металевий шрифт для перших процесів друку. Вони мають злегка округлі, чашеподібні та похилі засічки.
- Перехідні засічки з’явилися у 18 столітті як перехід між старими шрифтами та сучасними стилями. Головна особливість тут — більш чіткі засічки.
- Сучасні засічки стали більш витонченими в деталях завдяки прогресу в процесах друку. Вони мають абсолютно прямі плоскі засічки, через які іноді вони виглядають менш розбірливими та більш модними.
- Плити із засічками легко відрізнити від решти підгруп засічок. Засічки важкі та квадратні, мають однакову товщину штрихів, тому вони дуже однорідні. Ці шрифти використовувалися для реклами на початку 1800-х років.
- Скриптові шрифти базуються на потоці курсивного почерку та поділяються на дві основні категорії: офіційні та випадкові.
- Formal Script Fonts — це елегантні шрифти, які використовуються на весільних запрошеннях і дипломах. Вони натхненні писемністю 17-18 століття. Вони мають з’єднані хвости та завитки, і вони виглядають дуже елегантно та по-королівськи.
- Шрифти Casual Script створені за мотивами мазків 20 століття. Вони більш спокійні та доброзичливі порівняно з формальними сценаріями.
- Моноширинні гарнітури мають фіксовану ширину, тобто всі символи займають однаковий простір по горизонталі. Ці шрифти нагадують друкарські машинки в комп’ютерному програмуванні.
- Дисплейні шрифти не підходять до жодної з попередніх категорій. Це одна з найбільших і найрізноманітніших категорій. Дисплейні шрифти не підходять для основного тексту та часто є експериментальними.
- Змінні шрифти — це не стиль гарнітури, а скоріше формат файлу. Цей формат OpenType, розроблений спільно Google, Apple, Microsoft і Adobe, включає нову технологію під назвою OTF Variations. Змінний шрифт може містити весь набір гліфів шрифту, до 64 000 варіантів, включаючи товщину, ширину та нахил.
Основи верстки
Завжди важливо ставити розбірливість і ясність на перший план. Пам’ятайте, що наша робота як графічних дизайнерів полягає в спілкуванні та систематизації інформації. Набір допомагає відшліфувати елемент дизайну для досягнення чіткості та комфорту. Не багато дизайнерів приділяють таку увагу деталям, але якщо ви це приділяєте, це говорить багато про що. Ось основи верстки:
- Читабельність : це стосується того, як на сторінці встановлено шрифт. Це розташування шрифтів і слів, щоб зробити письмовий вміст простим і легким для читання.
- Розбірливість — це те, як працює шрифт. Це показник того, наскільки легко відрізнити літери або слова одне від одного і наскільки легко читати блоки тексту. Існують різні фактори, як-от x-висота, символ, ширина, вага та інші особливості дизайну, які можуть визначити, чи шрифт розбірливий.
- Розмір : чим менший розмір шрифту, тим важче його читати, особливо якщо серед вашої аудиторії є діти або люди похилого віку. Завжди враховуйте, для кого ви розробляєте контент.
- Довжина рядка : як правило, рядок має містити 45–70 символів. Коли ширина стовпця занадто вузька, це може призвести до появи багатьох слів із переносами, що змушує очі занадто часто переходити на наступний рядок. З іншого боку, довгі рядки можуть викликати плутанину у читача, коли він переходить від рядка до рядка.
- Інтерліньяж (також відомий як інтерліньяж): кількість інтерліньяжу, який вам знадобиться в текстовому полі, залежить від розміру шрифту та висоти x шрифту, який ви використовуєте. Щоб максимізувати читабельність, переконайтеся, що міжрядковий інтервал достатній, оскільки занадто малий міжрядковий інтервал може призвести до того, що рядки зіткнуться один з одним.
- Відстеження (або інтервал між літерами): це стосується інтервалу між групою літер у рядку тексту. Налаштування відстеження може покращити читабельність.
- Кернінг — це регулювання пробілу між двома окремими символами в слові. Здебільшого він використовується в логотипах або заголовках для покращення розбірливості.
- Вирівнювання : в абзацах західного тексту вирівнювання стосується невидимих вертикальних ліній, які мають на увазі блок шрифту. Якщо шрифт вирівняно за лівим краєм, кожен новий рядок починається з тієї самої точки на осі X. Вирівнювання по правому краю використовується не так часто, а вирівнювання по центру слід використовувати лише для короткого тексту.
- Лахміття : це нерівні вертикальні поля на блоці тексту, коли він вирівняний за лівим або правим краєм. Ви можете виправити їх, поставивши слова дефіс, де це необхідно, або виконавши м’яке повернення для нового розриву рядка.
- Річки : це прогалини, які проходять через блок тексту, які зазвичай з’являються у вирівняному тексті. Поширеним способом виправити це є видалення вирівнювання або набір кожного рядка з переносами та м’якими поверненнями.
- Сироти та вдови : сирота — це початковий рядок абзацу на початку сторінки чи стовпця, відокремлений від решти тексту, а вдова — це одне слово чи рядок у кінці абзацу, відокремлений від решти тексту. текст. Ці дві проблеми можна вирішити, налаштувавши кернінг або відстеження, або додавши розриви рядків вручну.
- Регістр шрифту : у верхньому регістрі кожен символ у реченні пишеться великими літерами. У нижньому регістрі немає великих літер. Регістр речення — це коли перша літера першого слова в реченні написана з великої літери. А регістр заголовка - це коли перша літера кожного головного слова написана з великої літери.
Теорія дизайну в дії
Тож це було багато теорії графічного дизайну. Тепер настав час стати практичнішим і подивитися, що таке графічний дизайн у реальному світі. У наступних кількох розділах ми розглянемо приклади дизайну з концепцій, які ми розглядали в попередніх розділах.
Ви дізнаєтеся, як, залежно від дисципліни, вам доведеться робити різні варіанти дизайну. Завжди пам’ятайте, що є завдання, яке потрібно опрацювати, дизайнерське рішення, яке потрібно досягти, повідомлення, яке потрібно передати, і користувач, для якого ми розробляємо дизайн.
Дизайн друку
Поліграфічний дизайн – це будь-який дизайн, кінцева форма якого призначена для друку. З появою цифрових інструментів кожен дизайн, швидше за все, буде розроблено на комп’ютері, але кінцевий продукт буде надрукований. Сюди входять будь-які брошури, пакети для покупок, наклейки, етикетки, обкладинки книг, плакати, візитні картки, листівки та журнали. Ось кілька прикладів:
Дизайн цифрових продуктів
Дизайн цифрового продукту – це процес розробки програмного додатку, веб-сайту або платформи. Дизайн інтерфейсу та UX є частиною цього процесу. UX зосереджено на проведенні досліджень досвіду користувача (UX). Дизайнери інтерфейсу користувача також зосереджуються на цьому, але на більш систематичному рівні, переконавшись, що інтерфейс користувача (UI) виглядає добре та відчуває себе цілісним.
У наведеному нижче прикладі дизайну програми зверніть увагу на те, як різні екрани виглядають цілісно. Вони мають просту колірну палітру та заклик до дії, який виділяється, і вони мають чудове відчуття ієрархії через типографічні елементи. І є послідовний стиль ілюстрації від одного екрана до іншого.
Цифровий дизайн
Цифровий дизайн передбачає розробку елементів для відображення на цифровому пристрої, таких як мініатюри або рекламні банери. Іноді це також може включати рух, наприклад анімацію, моделювання та інтерактивні сторінки.
Зверніть увагу на наведений нижче приклад, як мініатюри YouTube виглядають привабливо, цікаво та привертають увагу всього за кілька мілісекунд. Шрифти легко читаються, дизайн досить простий через невеликий розмір мініатюри, і вони використовують цікаві кольори та композиції, щоб привернути увагу.
У банерній рекламі нижче ми можемо побачити кілька розмірів, але всі вони використовують однакові елементи. Темний фон допомагає привернути увагу до взуття, а також світла типографіка. Шрифти без засічок можуть створити відчуття терміновості, особливо якщо використовувати великі літери. Ви мимохідь побачите цей тип банера, прокручуючи веб-сайт, тому дуже важливо, щоб дизайн був вражаючим, легким для читання та містив зображення, яке справляє враження.
Дизайн бренду
Тепер давайте подивимося на дизайн бренду, який часто включає дизайн друку, цифровий дизайн і навіть цифровий дизайн продукту. Отже, що таке дизайн бренду?
«Дизайн бренду стосується ключових елементів бренду, таких як логотип, колірна схема, типографіка та інші допоміжні елементи. Мета полягає в тому, щоб створити бренд, який вирізнятиметься з-поміж конкурентів і буде впізнаваним для споживачів».
Хороший бренд допомагає вам зрозуміти історію, мету, цінності та переконання компанії через усі ці елементи дизайну бренду. Ось погляд на процес розробки бренду на основі реальної презентації бренду, яку я зробив для одного зі своїх клієнтів, власника кавової компанії.
- Я почав із запитань про те, що надихнуло власника створити власний бренд, його походження та його симпатії та антипатії. Я запитав про цільовий ринок: вік і профіль людей, які зазвичай купують цю каву.
- На основі цього інтерв’ю я побудував презентацію з напрямком, у якому ми хотіли розвивати бренд. Я описав суть бренду, аудиторію, ключові слова, які описують бренд, і чим цей бренд відрізняється від конкурентів.
- Я використовував мудбординг, щоб донести все це до клієнта, підкресливши індивідуальні риси, такі як зосередженість на менш відомих регіонах кави, особливо на виробниках кави.
- Базуючись на унікальних рисах компанії, я розробив палітру кольорів, яка ґрунтувалася на попередніх дослідженнях. Крім того, я запропонував класичні та різкі колірні комбінації, які власник міг застосувати до бренду.
- Після цього я розробив дві концепції, щоб представити клієнту. Я пропоную представити лише одну або дві концепції. Таким чином, є час зосередитися на якості концепцій. І якщо під час початкової співбесіди були поставлені правильні запитання, ми маємо конкретний напрямок, у якому рухаємося.
- Наступним кроком я взяв усі відгуки клієнта та уточнив обрану концепцію. Це гарний час, щоб перевірити дизайн у друкованому або цифровому вигляді, щоб переконатися, що все працює, і внести необхідні зміни.
- Після цього я створив остаточну презентацію для клієнта.
- Після схвалення проекту я створив правила бренду, щоб допомогти власнику послідовно застосовувати дизайн у майбутньому. Нижче ви можете побачити приклади сторінок із цього документа.
Інструменти проектування
Тепер ми розглянемо різні інструменти проектування, які можна використовувати, і спроектуємо ресурси, які можуть допомогти нам пришвидшити нашу роботу. Надійний процес проектування може допомогти дизайнерам виконати якісну роботу та виконати роботу організовано та ефективно.
Тож у цьому розділі ми розглянемо деякі корисні інструменти, які допоможуть вам покращити ваші проекти на кожному етапі процесу проектування. Ми розглянемо інструменти для спрощення робочого процесу, дошки настрою та розробки кольорової палітри, а також розглянемо дизайнерські ресурси та їхні переваги.
Робочий процес проектування
Спочатку поговоримо про різні дисципліни дизайну. Графічний дизайн — це створення візуальних композицій для вирішення проблем і передачі ідей за допомогою таких елементів дизайну, як типографіка, зображення, колір і форма. Немає єдиного рецепту для цього, тому існує кілька дисциплін. Ось огляд:
Хоча існують різні дисципліни, багато з цих робіт мають схожий робочий процес:
- Як правило, ми починаємо з проектного завдання від клієнта або креативного директора, яке містить деталі, мету та цілі проекту.
- Далі ми маємо фазу мозкового штурму, під час якої ми збираємо всі дані дослідження та прагнемо вирішити проблему з якомога більшої кількості точок зору.
- Після фази мозкового штурму ми повинні мати кілька рішень і концепцій, а тепер нам потрібно звузити рішення максимум до трьох концепцій або в ідеалі до двох, а ще краще, якщо це буде лише одна.
- Далі настав час підготувати приблизні ескізи або макети для представлення клієнту або команді. Виклад концепції має бути лаконічним і по суті. Пам’ятайте, що клієнти часто не є дизайнерами, тому важливо детально пояснити кожну концепцію та чому ми прийняли ті чи інші рішення.
- Потім клієнти нададуть відгук. В ідеалі цей зворотній зв’язок міститиме більше, ніж «мені подобається чи не подобається», і він буде більш орієнтованим на концепцію.
- Наступним кроком є включення відгуків від клієнта в дизайн, відшліфування деталей, презентація кінцевого продукту та доставка необхідних цифрових файлів. Якщо його потрібно надіслати для друку, вам знадобиться PDF-файл або опублікувати його, якщо це веб-сайт.
Тепер давайте подивимося на деякі з різних програм, які використовують дизайнери:
- Adobe InDesign чудово підходить для публікації журналів, дизайнів книг і багатосторінкових документів.
- Photoshop добре підходить для цифрового малювання та фотографії.
- Lightroom призначений для більш спеціалізованої фотороботи.
- Illustrator чудово підходить для векторних дизайнів, ілюстрацій і логотипів.
- Premier Pro ідеально підходить для створення відео.
- After Effects використовується для анімованої графіки.
- Figma — це чудова спільна веб-програма для UX і каркасів або дизайну інтерфейсу.
- Canva — це зручна програма, яка допомагає створювати маркетингові проекти, як-от плакати, рекламу, відео та графічні зображення для соціальних мереж.
- Affinity Designer є хорошою альтернативою Illustrator, як і інші програми, такі як Sketch , CorelDRAW і Inkscape .
- Affinity Publisher схожий на Adobe InDesign, і ви навіть можете імпортувати файли InDesign для роботи в ньому.
- Adobe XD і Sketch добре підходять для дизайну UI/UX.
- FontLab — це програма для професійного дизайну шрифтів, яка протягом багатьох років є галузевим стандартом, а FontForge — чудовий безкоштовний варіант.
- Trello — це корисний онлайн-інструмент для організації дизайнерських проектів серед команд.
- Milanote — чудовий, простий у використанні інструмент для організації ідей і проектів за допомогою візуальних дошок.
Колір і дизайн
Дизайнерські ресурси стали важливими для зайнятого дизайнера з обмеженим бюджетом. Ось кілька корисних джерел дизайнерських ресурсів:
- DaFont має чудову бібліотеку з великою кількістю шрифтів, які підходять для широкого кола проектів.
- Google Fonts пропонує високоякісні безкоштовні шрифти з широким набором шрифтів із відкритим кодом, які можна спробувати та завантажити.
- Coolors — чудовий інструмент, який допоможе вам почати роботу з палітрою кольорів. Ви можете вибирати кольори, черпати натхнення, створювати випадкові палітри та навіть перевіряти контраст і створювати градієнти.
- Happy Hues — ще один чудовий інструмент для кольорів. Якщо вам подобається палітра кольорів, але ви не знаєте, як її застосувати, цей сайт може дати вам натхнення та приклади того, як і де ви можете використовувати палітри кольорів.
- Envato Elements дозволяє вам знаходити будь-що: від вінтажних до футуристичних шрифтів і навіть деякі з найкращих експериментальних шрифтів у галузі. Він також надає всіляку корисну графіку, шаблони, доповнення та багато іншого.
Технології та ШІ
Тепер давайте поговоримо про те, як технології вплинули на графічний дизайн.
Наша головна мета як графічних дизайнерів – спілкуватися. Завдяки Інтернету технологія полегшила охоплення та поширення інформації набагато швидше. Ось кілька нещодавніх змін у графічному дизайні завдяки технологіям:
- Бренди можуть бути більше представлені в Інтернеті, дозволяючи їм мати прямі стосунки зі споживачами.
- Якість цифрової графіки значно покращилася — те, що раніше можна було зробити за допомогою колажу, тепер можна створити, малюючи в Adobe Photoshop або передаючи слова штучному інтелекту.
- Сьогодні ми можемо робити дивовижні фотографії не лише за допомогою камер, а й за допомогою телефонів.
- З’єднання дозволило багатьом дизайнерам працювати віддалено.
- Технологія розширила сферу графічного дизайну, створивши дисципліни, що перетинаються. Інтерфейс користувача та UX не відбулися б без Інтернет-революції. Традиційний графічний дизайнер був відомий тим, що створював упаковку або рекламу для маркетингу. Зараз він перетворився на широкий спектр дисциплін, спільний знаменник усіх яких – комунікація та технології.
- Коли мова заходить про шрифти, раніше нам потрібні були кілька файлів шрифтів, але тепер у нас є змінні шрифти, де один файл шрифтів містить кілька типографічних стилів, що відрізняються за вагою, стилем і розміром.
Я думаю, тут важливо підкреслити, що графічний дизайн має мету.
«Кожний дизайнерський проект має завдання для роботи та проблему, яку потрібно вирішити. І це те, що робить графічний дизайн графічним дизайном».
Висновок
Нарешті, давайте переглянемо все, що ви дізналися на цьому курсі. Графічний дизайн — це створення візуального контенту з комунікаційною метою. Ви дізналися про різні візуальні елементи, які беруть участь у створенні дизайну. Ми розглянули основні принципи дизайну, щоб ви могли організувати елементи на сторінці. Ми розглянули теорію кольору та її концепції, а також зробили огляд типографіки, історії та її класифікації.
Ми також розглянули різні дисципліни дизайну, які існують зараз, і більш традиційні. Ви також побачили приклади різних варіантів дизайну, які ви можете зробити залежно від дисципліни. Щоб полегшити ваш процес проектування, я показав вам кілька інструментів, які можуть допомогти вам мати бездоганний робочий процес.
Нарешті, ми подивилися, як технологія розвивалася та вплинула на нашу галузь. Хоча технології швидко розвиваються, ми повинні нагадати собі про основну роботу графічного дизайнера. Все це полягає в балансі між тим, щоб щось виглядало візуально приголомшливо, і організацією складної інформації, яка надається зрозумілим способом. Зрештою, пріоритетом є чітке спілкування.